آینده باربری آنلاین

۲۲ اسفند ۱۴۰۲
حمل و نقل
null

باربری اینترنتی یا همان باربری آنلاین جایگزین روش‌های سنتی حمل بار در سراسر کشور شده است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و گسترش اینترنت افراد تمام نیازها و کارهای روزانه خود را بسیار سریعتر و راحت‌تر از قبل انجام می‌دهند. سهولت اسباب کشی با ارائه خدمات سامانه باربری اینترنتی برای تمامی هم‌وطنان فراهم شده است.

در آینده باربری آنلاین روز به روز با گسترش اینترنت، خدمات بیشتری را برای کاربران خود فراهم می‌سازد. در آینده افراد در کوتاه ترین زمان ممکن با سرعت بیشتری می‌توانند هر نوع محموله ای را به هر نقطه از کشور ارسال کنند.

خدمات اینترنتی ارائه شده در شرکت‌های حمل و نقل امروزی، سبب شده است تا اساس کشی و ارسال بار به نسبت باربری سنتی با سرعت بالاتری انجام شود. باربری آنلاین ویژگی‌ها و مزیت‌های زیادی برای مشتریان به همراه دارد که عبارتند از:

۱- ارائه خدمات حمل بار اینترنتی به صورت ۲۴ ساعته

در یک شرکت باربری اینترنتی ایده‌آل علاوه بر داشتن شعبات متعدد در سراسر نقاط کشور، بسته‌بندی اثاثیه، بارنامه آنلاین نیز صادر می‌شود. خدمات آنلاین در این سامانه‌های حمل و نقل، حمل کالاها و ارسال آنها را به نقاط مختلف آسان‌تر کرده است.

افرادی که قصد اسباب کشی دارند می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز با تعیین وقت قبلی و ثبت ساعت مشخص، اساسی خود را با استفاده از باربری آنلاین به مقصد مورد نظر برسانند. خدمات باربری در ۲۴ ساعت شبانه روز به صورت آنلاین، کالاها و اثاثیه را جابجا می‌کند. 

۲- هزینه کمتر

شما می‌توانید بدون مراجعه حضوری، نوع باربری خود را به شکل آنلاین انتخاب کنید. با این کار فرایند حمل کالا یا اسباب کشی شما با هزینه کمتر و سرعت بالاتر انجام می‌شود. 

۳- برخورداری از خدمات رهگیری خودرو حمل کننده بار

از مهمترین خدمات باربری آنلاین این است که فرد می‌تواند در هر لحظه از وضعیت اثاثیه و کالای خود مطلع شود. با رهگیری کردن خودرو حمله بار قادر خواهید بود، از آخرین وضعیت بار خود آگاه شده و استرس نداشته باشید. بنابراین قبل از رسیدن کالا و اثاثیه به مقصد، با دانستن زمان رسیدن کالا، می‌توانید برای تخلیه آن خود را آماده سازید.

۴- افزایش سرعت اسباب کشی

خدمات اینترنتی ارائه شده در باربری آنلاین، سرعت انجام کارها را افزایش می‌دهد. با استفاده از سیستم بار آنلاین، جابجایی اثاثیه یا حمل کالا به مقصد مورد نظر در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت می‌گیرد.

۵- ارائه بارنامه آنلاین

یکی از مزیت‌های باربری آنلاین این است که بعد از ثبت درخواست بدون مراجعه حضوری برای شما به شکل اینترنتی بارنامه صادر شده که از اعتبار بسیار زیادی برخوردار است. 

null

دلیل تاسیس باربری آنلاین چه بود؟

از آنجایی که در صنعت حمل و نقل به روش قدیمی برای جابجایی کالاها در جاده مشکلات زیادی وجود داشت، شرکت‌های باربری آنلاین و اپلیکیشن‌های گوناگون، برای رفع نیاز مشتریان و برطرف شدن این مشکلات تاسیس شدند. با ارائه خدمات باربری به شکل آنلاین و هوشمند، حمل و نقل کالاها سریعتر و ساده‌تر انجام می‌شود. علاوه بر آن در کسب و کارهای مختلف شاهد کاهش هزینه‌ها برای جابجایی کالاها، افزایش راندمان و بهینه سازی مصرف هستیم. 

مشخصات باربری آنلاین چیست؟

سامانه باربری آنلاین در مقایسه با باربری به روش سنتی مشخصه‌های برتری به همراه دارد که در موارد زیر به طور خلاصه هر کدام از آن‌ها را توضیح داده‌ایم:

عدم محدودیت در تحویل و بارگیری کالا

شرکت‌های باربری اینترنتی برای کارآمد بودن در اپلیکیشن حمل و نقل بار خود خدمات وسیعی در تمام نقاط کشور ارائه می‌دهند. بنابراین می‌توان در هر شهری برای تحویل و بارگیری بار خود اقدام کرد. در سیستم باربری آنلاین، شهرهای زیادی تحت پوشش برای رانندگان حمل کننده بار بوده، بنابراین بعد از تحویل بار می‌توانند در مسیر بازگشت نیز بارگیری مجدد انجام داده و خالی برنگردند. این مشخصه سیستم باربری آنلاین هزینه‌های رانندگان بار را کاهش داده و برای آنها سود بیشتری دارد. 

امکان ردیابی بار در مسیر

در باربری سنتی فرد نمی‌توانست از موقعیت بار خود پس از بارگیری تا رسیدن به مقصد مطلع شود و نگرانی و اضطراب‌های زیادی برای صاحبین بار و مشتریان ایجاد می‌شد. اما امروزه با این فناوری جدید یا سیستم باربری اینترنتی، می‌توان به شکل آنلاین موقعیت بار خود را در هر لحظه بر روی نقشه تا رسیدن به مقصد مشاهده کرد.

فراهم بودن انواع ماشین باربری

برای حمل هر نوع بار و کالایی، به یک نوع ماشین باربری مخصوص احتیاج است. شرکت باربری آنلاین برای راحتی مشتریان خود در انتخاب نوع خاص ماشین باربری، شبکه گسترده‌ای از ناوگان را در اختیار دارد. چون تعداد زیادی از ماشین‌ها در شرکت‌های باربری اینترنتی برای مشتریان وجود دارد، در نتیجه می‌توانند با توجه به ابعاد، ظرفیت و ویژگی‌های منحصر به فرد هر ماشین باربری، مناسب‌ترین آن را برای حمل بار خود انتخاب کنند.

هزینه حمل بار

در فرایند حمل و نقل کالاها، میزان کرایه‌ها مسئله بسیار مهمی برای مشتریان محسوب می‌شوند. بر روی اپلیکیشن نصب شده شرکت باربری آنلاین، هزینه‌های حمل بار بر اساس وزن بار، نوع ماشین باربری و مسافت مشخص می‌شود و مشتری می‌تواند با مشاهده هزینه تصمیم درست تری بگیرد. 

صدور بارنامه آنلاین

در بارنامه آنلاین صادر شده تمامی اطلاعات بار شامل تاریخ تخلیه بار، وزن بار، ارزش ریالی بار و تاریخ بارگیری درج شده است. این بارنامه‌های الکترونیکی نسبت به نوع کاغذی و سنتی معتبرتر هستند، زیرا قابل دستکاری نبوده و در تمامی مراجع قانونی از اعتبار لازم برخوردار هستند. 

سخن پایانی

برای انجام اسباب کشی در کوتاه‌ترین زمان با هزینه کمتر، بهتر است از خدمات باربری آنلاین و دیگر مزایای آن بهره‌مند شوید. با کمک باربری اینترنتی و اپلیکیشن نصب شده آن بر روی گوشی، می‌توانیم به آسانی بزرگترین محموله‌ها و با ارزشمندترین کالاها را از هر شهری به شهر دیگر یا از هر کشوری به کشور دیگر ارسال کنیم. حمل و نقل تمامی کالاها با این سیستم آنلاین کارآمدتر، سریعتر و راحت‌تر انجام می‌شود. در حالی که در گذشته افراد با روش‌های سنتی، برای جابجا کردن محموله‌ها باید مراحل زیادی را طی می‌کردند.

راندمان پایین، بهره وری کم، کاغذ بازی فراوان، خالی برگشتن ماشین‌های باربری در مسیر بازگشت، صادر نشدن بارنامه و نبود شفافیت، تلف شدن سوخت و دسترس نداشتن به ظرفیت واقعی ماشین حمل بار از مشکلات صنعت حمل و نقل در شکل سنتی بود. امروزه این مشکلات با کمک باربری آنلاین و اپلیکیشن آن برطرف شده و خدمات ارزنده‌ای به مشتریان در سراسر نقاط کشور ارائه می‌دهد.